keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Työnäyte

Ai niin!!! Tämä unohtui äskeisestä, mutta ehkäpä tämä on hyväkin laittaa erikseen.
Kuten osa tietää ja osa on tietämättä, niin olen kukkakaupassa töissä ja multahan löytyy vaan merkonomin paperit eli en ole mitään planttukouluja käyny.
Tässäpä kuitenkin todisteita siitä että olen siellä töissä myös joskus jotain tehnytkin!
Elämäni ensimmäinen hautavihko. Pahoittelen kuvanplaatua mutta se on napattu mun ikivanhalla nokialaisella niin se selittänee (:

Ja kuva on varastettu vieläpä omilta fb-sivuilta niin laatu siksikin jo näin puuroa <3
Tuossa on käytetty keltaista ruusua, oranssia gerberaa, lumipalloheisiä, karhunheinää, unelmaa, ruskusta, nahkaa ja aspidistraa. Siinäpä ne noin suunnilleen oli. (: Lastunauhasta tietty rusetti viännetty.

Ja kyllä, näitä saa tilattua meiltä Kaivokukasta (:

(Saankohan mä nyt palkankorotuksen kun blogissani mainostan kaivokukkaa) xD
En.

Mutta oon silti aika ylpeä tuosta ku se oli tosiaan ensimmäinen ja kaikki rehut pysyi kiinni, ja ennen kaikkea asiakas oli todella tyytyväinen :D HYVÄ MINÄ! Ja kiitos työkaverille Sinille joka jakso koutsata :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti