sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Tilaustöitä

Iltaaa!

Olen ehtinyt olla ihan niinkin tehokas että olen myynyt muutamat koruni jo ennen kuin olen ehtinyt kuvatakkaan niitä (:

Kahdelle työkaverilleni onnistuin räätämlöimään korvikset, shamppanjan väriset sekä mustat, ja itseasiassa samanmallisista kristalleista.

Sain myös kolmannelta työkaveriltani tilauksen minkä lupasin tehdä, mutta sitä varten tarvitsee taas tilata roipetta kun ei tämä minun kotivarastoni kovin suuri ja mahtava ole. Harmi.

Oi mutta niistäkin tulee hienot, tulee siis korvikset ja kaulakoru samaa sarjaa, ja jos vielä oikein noheva olen niin voisin koittaa tehdä käsikorunkin samaan tyyliin (: Luulen että jos ei työkaverini sitä osta pois niin joku muu kyllä ostaa.

Sitten eräistä facebook kaupoistani on poikinut jatkoa! Sain tilauksen tehdä kaulakorun joka mätsää jo aikaisemmin tilattuihin korviksiin! JIPIII!
Sekin on jo tuolla keittiössä tehtynä ja odottaa vain että ehdin huomenna postiin sen kanssa.

Muutamat muutkin tilaustyöt olen tässä väsännyt, rakkaalle emakolle (hyvä ystäväni) sydänkaulakorun, joka on tilattu jo aika päivää sitten, sekä Maplo tilasi äitienpäivälahjan multa. Sain sen jo eilen tehtyä ja täällä se odottelee noutajaansa, ei kuulemma haitannut että ei ehdi ajoissa.

Mutta taidanpa laittaa kuvat noista kaulakoruista.
Emakon koru, Maplon äidin tuleva koru sekä facebook jatkotilaus.

Liila, sininen ja shamppanja (:

Tässäpä nämä, koitan taas hosua aktiivisemmin kamerani kanssa.
Senkin tiimoilta tosin ilmentynyt ongelma, nimittäin kamerani akku on turvonnut niin että sitä ei meinaa saada ulos kamerasta enään. En usko että se on kovin tervettä... Pitäisi kai ostaa uus akku :F

Mutta näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Palataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti